De zon aan je voeten

Freedom Moses SS23

Wat is een betere manier om de zomer te verwelkomen, dan het dragen van zonnige kleuren? Ook al zit het weer niet altijd mee in het wisselvallige Nederland, dat wil natuurlijk niet zeggen we ons niet stralend kunnen kleden. Neem jouw eerste stappen richting het nieuwe seizoen met een paar Freedom Moses sandalen in zomerse tinten van pastelgeel tot warm oranje of vurig rood. Voor ieder zonnekind is er een paar vrolijke slippers, we're walking on the sunshine!

Freedom Moses staat bekend om zijn slippers in levendige kleuren en prints. Dit seizoen liet ontwerpster Sarah Gurt zich onder meer inspireren door het kleurenpalet van de zon. Stralende kleuren, warme tinten en flowy prints nemen je mee naar een zwoele zomeravond. Voor alle sunrise-lovers: met deze kleurrijke Freedom Moses slippers aan je voeten, verdwijnen je zorgen als sneeuw voor de zon.

De Freedom Moses sandalen zijn verkrijgbaar in dames-, heren-, en kindermaten bij o.a. Omoda, Little Green Bag, Little Legends, en Kleertjes.com. Of vind een winkel bij jou in de buurt via de store locator. Adviesprijs vanaf € 44.

Ontdek hier nog meer zomerse kleuren en prints.

Wadie El Fakhari

Client Service Director, MMSBY Amsterdam